Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

VIDEO: ΠΩΣ ΝΑ ΒΑΨΩ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟLIA ΤΗΣ CARNIER


Video :Πως να βάψω σωστά τα μαλλιά μου στο σπίτι με την Olia της Garnier!


Πριν  λίγες μέρες έβαψα μόνη μου τα μαλλιά  μου!  Μετά από μελέτη και σκεπτόμενη πως δεν θέλω άλλη αμμώνια στα μαλλιά μου ανακάλυψα την GARNIER Olia. Η διαδικασία χρήσης της μου φάνηκε πανεύκολη. Όταν την πέρασα δεν ένιωσα κανένα τσούξιμο και καμιά ενόχληση και αυτό με εξέπληξε ευχάριστα μια που πάντα ενοχλούμαι με τις βαφές μαλλιών. 

Για αυτό αποφάσισα να σας την προτείνω  Staxtopoutes μου. Και να σας μεταφέρω όσα διάβασα και την επέλεξα.  Η Olia, αλλάζει τώρα το χάρτη στις βαφές στο σπίτι! Το πρόβλημα για όλες τις γυναίκες πάντα στις βαφές στο σπίτι είναι η εφαρμογή και μάλιστα όταν θα πρέπει να την περάσουν μόνες τους . Το Video που ακολουθεί θα σας μάθει τα κόλπα όλα ώστε η βαφή στο σπίτι θα είναι για όλες παιχνιδάκι.

Στo VIDEO που ακολουθεί ο  αγαπημένος μας Ν. Βιλλιώτης  θα σας δείξει πως θα εφαρμόσετε μόνες σας σωστά την βαφή Olia ώστε να έχετε ένα άψογο αποτέλεσμα στα μαλλιά σας. Πάμε να το δούμε...


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...