Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΟΥ ΕΙΠΕ GOOD - BYE ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΠΑΙΔΙ! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ STAXTOPOUTA ΜΟΥ;



Μου είπε Good -Bye επειδή περιμένει από άλλη παιδί! Τι να κάνω  Staxtopouta  μου!

Πριν λίγες μέρες στο επιτελείο της  Staxtopoutas  έφτασε ένα e-mail που ζητούσε άμεσα την συμβουλή μας και επιζητούσε την δημοσιεύσή της. Το ζήτημα φλέγον:  Διπλό ταμπλό στην σχέση και μάλιστα στην μέση υπάρχει και παιδί!  Σας έχει τύχει κάτι ανάλογο; Σίγουρα το θέμα απιστιά έχει παίξει στην ζωή των περισσότερων αλλά μερικές φορές το πράγμα γίνεται τόσο πολύπλοκο που η ζωή σε αφήνει παγωτό. Τι φαντάζεστε; Τα τέρατα ; Καλά το πάτε…αλλά καλύτερα ας πάμε να δούμε το γράμμα της φίλης μας Ιόλης...


Αγαπημένη μου Σταχτοπούτα,

Θέλω τη συμβουλή σου εδώ και τώρα!

Πρόκειται για το αγόρι μου.

Τον γνώρισα σε ένα μπαρ πριν από πέντε μήνες. Είναι μεγαλύτερος από μένα 4 χρόνια. Εγώ 18 κι αυτός 22. Όλα μεταξύ μας πήγαιναν καλά ώσπου ήρθε προχθές και μου είπε πως το κορίτσι που είχε πριν από μένα είναι έγκυος και δεν ξέρει αν το παιδί είναι δικό του ή όχι!!!

Εγώ, έπεσα απ' τα σύννεφα και δεν ξέρω τι να κάνω. Η κοπέλα είναι περίπου 5 μηνών έγκυος. Μάλλον έμεινε έγκυος την περίοδο που εμείς ξεκινούσαμε, έτσι; Και τι κάνω τώρα; Τι κάνω αν είναι δικό του; Τι κάνω αν εκείνος -όπως ψυλλιάζομαι- είχε σχέσεις και με τις δύο μας, τουλάχιστον όταν τον γνώρισαν και ποιος ξέρει αν και μετά;

Σε παρακαλώ, help me!!!!

Υ.Γ. Ξέρω από φίλες μου που έχουν ζητήσει τη συμβουλή σου  και σου ζήτησαν να μην την δημοσιεύσεις  το έκανες αλλά αυτή την συμβουλή θα ήθελα να την δημοσιεύσεις! Ανυπομονώ για την απάντηση σου.

Ιόλη.  

Απάντηση της  Staxtopoutas 

Ιόλη μου ,

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Όταν γνωρίζουμε έναν τύπο από ένα μπαρ ή ακόμα και από τα κατηχητικό της γειτονιάς δεν ξέρουμε τίποτα για αυτόν και το παρελθόν του. Μπορεί να έχει κάνει τα πάντα και να έχει ένα παρελθόν ή ακόμα και ένα παρόν που εμείς δεν ξέρουμε και για να αντιληφθούμε μερικά πράγματα θα πρέπει να περάσει καιρός και φυσικά να έχουμε τα μάτια μας τετρακόσια! 

Οι άνθρωποι λένε πολλά … τώρα τι ισχύει από αυτά είναι άλλο θέμα.  Τώρα τι γίνεται με αυτόν; Μπορεί να παίζει σκηνικό από το να θέλει να απαλλαγεί από την σχέση σας με τρόπο ώστε να μην πληγωθείς έως και πραγματικά  να υπάρχει άλλη κοπέλα και μωρό. Αν σου λέει ψέματα για να σε χωρίσει άμεσα και με τρόπο τύπου "ευγενικά"... τότε μιλάμε για μεγάλο καγκουρογαμπρούλη! 

Δεν έχει τα κότσια να χωρίσει σαν άντρας και να κάνει μια συζήτηση σοβαρή με τη σύντροφό του για όσα δεν τον γεμίζουν ή δεν τον καλύπτουν στην σχέση ή έστω στην γνωριμία τους. Οπότε δεν χρειάζεται καν να κάτσεις να σκάσεις για τον τύπο που δεν θέλει σχέση και που δεν ξέρει τι του συμβαίνει με την πάρτη του.

Αν όμως  αυτό που σου λέει ισχύει τώρα τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά. Έχουμε πολλά ερωτηματικά αναπάντητα: Τα είχε με αυτή και χώρισαν αλλά αυτή ήταν έγκυος και του το είπε μετά από πέντε μήνες; Τα είχαν κανονικά, σε γνώρισε και επειδή του άρεσε έκανε παράλληλη σχέση μαζί σου και όταν δυσκόλεψαν τα πράγματα σου πέταξε την κεραμίδα; Πήγε μαζί της μερικές φορές όμως αυτή τον ήθελε και αποφάσισε να βάλει σε εφαρμογή το σχέδιο της γιαγιάς με το γνωστό τύλιγμα;  Όλα αυτά παίζουν να έχουν γίνει...

Ό,τι και να έχει συμβεί ένα είναι το θέμα ο τύπος είναι αναξιόπιστος παίζει με συναισθήματα και ζωές και τελικά αν αυτή η κοπέλα είναι έγκυος εγώ πραγματικά την λυπάμαι γιατί ο πατέρας που της έτυχε είναι μικρός και ανώριμος και δεν προβλέπεται να συνέλθει γρήγορα.

 Όσο για το τι να κάνεις Ιόλη μου; 

Ένα θα σου πω μακριά… κανονικά! Κόψε επαφές, κόψε του και τον βήχα,μια που ένα σιχτιρλίκι  για τον τύπο που παίζει με δύο γυναίκες είναι λίγο! Μετά ρίξε του και εσύ ένα Good-Bye που να είναι όλο δικό του ! 

Βγάλε από την ζωή σου τα αν και τα θα! Και μαζί να είστε ή να ήσασταν αυτός είναι  άντρας που θα παίζει γενικά και μάλιστα χωρίς κανέναν ενδοιασμό και προφύλαξη!  Από εδώ και πέρα, Ιόλη μου, θέλω να ξέρεις ότι καλό είναι να προσέχεις με ποιόν δένεσαι, άλλο το σεξ και άλλο η σχέση. Τελικά και λίγοι άνθρωποι μπορούν στις μέρες μας να έχουν επαφή με τα συναισθήματα τους. Την επόμενη φορά που θα γνωρίσεις κάποιων κράτα και μερικά κρατούμενα πριν δεθείς μαζί του.

Με αγάπη Staxtopouta!

Δείτε επίσης: Η Staxtopouta απαντάει!!




Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...