Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ CLINT EASTWOOD KAIΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ! ΤΙ ΛΕΣ;




Ο γιος του Clint Eastwood καίει καρδιές ! Τι λες;

Την αγαπημένη ρήση του λαού "το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει" την ξέρετε ισχύει όμως για τον γιο του αγαπημένου και πολυβραβευμένου σκηνοθέτη και ηθοποιού Clint Eastwood;Ο Scott Eastwood καίει καρδιές στη νέα του φωτογράφηση!Ο 27χρονος γιος του Clint Eastwood, Scott, από τη σχέση του με την αεροσυνοδό Jacelyn Reeves, φωτογραφίζεται για το τεύχος Οκτωβρίου του αμερικανικού περιοδικού Town & Country, από τον φωτογράφο Noe DeWitt με concept σε ναυτικό στυλ.

Ο μέχρι τώρα σχεδόν άγνωστος γιος του διάσημου ηθοποιού, ξεκίνησε το μόντελινγκ όταν πήγαινε ακόμη κολλέγιο και μετά στράφηκε και προς την υποκριτική. Εμφανιζόμενος σε ταινίες όπως το "Flags of Our Fathers", σε σκηνοθεσία του Clint Eastwood, αλλά και στο box office hit του 2008, "Gran Torino" έδωσε τα πρώτα δείγματα υποκριτικής ικανότητας.

Ο ίδιος δήλωσε  στην συνέντευξή του«Οι άνθρωποι υπέθεσαν πως όλα μου προσφέρθηκαν εύκολα, αλλά αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Ήμουν μόνος μου και τραβούσα μόνος μου το κουπί.»,λέει στη συνέντευξη που δίνει. «Θέλω να είμαι ένας σωστός άνδρας- όχι ένα παιδί-ηθοποιός. Το motto του πατέρα μου ως ηθοποιού και σκηνοθέτη είναι «Πες την αλήθεια». Ο μόνος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να έχεις εμπειρίες ζωής και να μπορείς να διηγείσαι ιστορίες.»


Ο πατέρας και γιος!




Aπό την φωτογράφηση!









Δείτε επίσης: Δες το νέο Look του Brad Pitt!
Οι πιο ακριβοπληρωμένες ηθοποιοί του  Hollywood!




Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...