Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

8 ΜΑΡΤΙΟΥ Η ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ!


8 Μαρτίου η ημέρα της Γυναίκας!

Ήταν 30 Απριλίου του 1983 με νομοσχέδιο της κυβέρνησης Α. Παπανδρέου   οι γυναίκες στην Ελλάδα  γίνονται ισότιμες με τους άντρες και κάπου εκεί οι αγώνες αιώνων δικαιώνονται για να αρχίσουν και άλλοι.Ήμουν τρία και εκείνη την ημέρα νομίζω κάπως την θυμάμαι...Η μαμά μου θα έβγαινε έξω με φίλες της . Από διηγήσεις ξέρω πως η ιδέα του αποχωρισμού μου είχε κακοφανεί  δεόντως και πως η γκρίνια μου είχε σπάσει ρεκόρ.Το  μόνο  που κάπως με έκανε να σωπάσω για λίγο ήταν το φόρεμα της που με είχε εντυπωσιάσει σαν κλασική γυναίκα που ήμουν από κούνια. Είχα γουρλώσει τα μάτια μου και τη έδειχνα συνεχώς.  Το βράδυ εκείνο , ευτυχώς για όλη την γειτονιά, η γκρίνια δεν κράτησε πολύ μια που τα τραγούδια τα ποιήματα και οι ηχογραφήσεις τους από τον μπαμπά μου κάναν την βραδιά υπέροχη.  

Η κασέτα  μαζί με το κασετόφωνο  μουσιακό και  must design κομμάτι στην εποχή μας παίζει ακόμα. Από τις πολλές κασέτες που έχω από τον μπαμπά μου αυτή   είναι που με συγκινεί πάντα! Ειδικά  στο τέλος της που η φωνή μου με την φωνή του μπαμπά μου σβήνει και ο μπαμπάς μου με ένα αυτοσχέδιο ηχητικό μοντάζ  λέει : 30 Απριλίου 1983   Σοφία - Μαρία είσαι πλέων τριών χρόνων. Χρόνια πολλά  και καλή τύχη παιδί μου εσύ θα τα κάνεις καλύτερα από εμάς...

Πολύ αργότερα και έχοντας αναλάβει την εκπόνηση μιας εργασίας στο Ιστορικό Αρχαιολογικό με θέμα :"Γυναίκα και Εργασία από την εποχή του Μεσοπολέμου έως σήμερα" κατάλαβα πολλά για εκείνη την ημέρα που  ξενυχτήσαμε με τον μπαμπά μου  τραγουδώντας και λέγοντας ποιήματα!  Η ευχή του ήταν η ευχή ενός άντρα που ήθελε την κόρη του να την σέβονται για αυτό που είναι μια Γυναίκα.


Σήμερα, λοιπόν,  δεν θα σας κουράσω με ιστορικές πληροφορίες, για το πως ξεκίνησε η εορτή και τη συμβολίζει ,μετάξι μας και αυτά κουραφέξαλα μου μοιάζουν ώρες -ώρες και κάπως δήθεν... για να γεμίζουμε την στήλη ή το κενό στο δελτίο των εννιά. Για αυτό και μια ευχή μόνο θα μας δώσω Βαριά και δύσκολη:Καλούς αγώνες ΓΥΝΑΙΚΕΣ σήμερα είναι τα δύσκολα και ο κλήρος έλαχε σε εμάς!




Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...