Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΣΕ KΟΥΡΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΥΛ ΓΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΛΛΙΑ 2014



Όλες οι τάσεις σε κουρέματα και στυλ  για μακριά μαλλιά 2014





Μακριά μαλλιά αγάπη μου ! Θα σου δώσω μια εικόνα (μην τρομάξεις είναι  για το καλό σου): έχεις κλείσει ραντεβού με το κομμωτήριο, ζητάς ένα πολύ συγκεκριμένο haircut στα μαλλιά σου, έχεις και μια φοβία αν επισκέπτεσαι το συγκεκριμένο κομμωτήριο πρώτη φορά, εμπιστεύεσαι τον κομμωτή και τελικά αυτό που βλέπεις στον καθρέφτη σου σε κάνει να θέλεις να βάλεις τα κλάματα.Τι θέλεις να βάλεις… ας μην  λέμε ψέματα και μεταξύ μας  Staxtopoutes μου τα βάζεις τώρα το που παίζεται! 

Σε εμένα κάποτε μου είχε συμβεί και μέσα στο κομμωτήριο και σε μερικές ακόμα φίλες που λέω να μην της δώσω στεγνά μέρα που είναι. Και κάπως έτσι, έφτασα να έχω με τα μαλλιά μου εμμονική σχέση, να μην επιτρέπω σε κανένα ψαλίδι να μου τα ακουμπήσει και τελικά να έχω αποκτήσει  το σύνδρομο και της Ραπουνζέλ. Ε  Όχι από πεποίθηση! Από φόβο!

Όπως καταλαβαίνεις το να με πείσει κάποιος να με κουρέψει ήταν σχεδόν μάταιο. Μέχρι που ο αφέθηκα στα μαγικά χέρια του Βασίλη Σινάνη.  Και το παίξιμο με τα μαλλιά έγινε η αγαπημένη συνήθεια του μήνα.

Το βασικότερο tip για να κόψετε τα μακριά σας μαλλιά είναι ένα και μόνο ένα: "Δεν αρκεί ένας hair stylist να έχει ταλέντο. Πρέπει να ξέρει να ακούει και την γυναίκα που κάθεται απέναντί του και μαζί να αποφασίσουν το κούρεμα που θα την αναδείξει!". Αυτό ακριβώς έκανε και στα δικά μου μαλλιά. Το αποτέλεσμα; Το βλέπω στα κομπλιμέντα που εισπράττω μετά…

Παρακάτω σας έχω όλες  τις τάσεις στα κουρέματα για μακριά μαλλιά και το hairstyle  που μπορείτε να κάνετε έτσι ώστε όταν πάτε στον κομμωτή που εμπιστεύεστε και μόνο να πάτε με τις φωτογραφίες  σας έτοιμες  για να το συζητήσετε.


Αφέλειες και φράντζα 











 Τips : 1.παίξε με το χρώμα ακόμα και τα έντονα χρώματα σε αυτό το μαλλί πάει            υπέροχα
         2. Φιλάρισε τα μαλλιά για όγκο.
         3.Για τις τολμηρές  bangs μακρύ καρέ και όχι μόνο 


Τα κυματιστά ρετρό 










Σγουρά και μακριά







Μεσαίο μήκος  










Τips : 1.Φιλάρισμα και φράντζα
          2. Ίσιο κούρεμα  φράντζα, κυματισμός και χωρίστρα στο πλάι




Ponytails









Πλεξούδες και up do









Mακριά και φυσικά 














Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...