Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

VELVET MATTE ΧΕΙΛΗ ΑΠΟ GOLDEN ROSE ΕΤΟΙΜΑ ΓΙΑ ΦΙΛΗΜΑ!




Velvet Matte χείλη από την Golden Rose έτοιμα για φίλημα!

Το αγαπημένο σε όλες μας Dust +Cream με τα υπέροχα αρώματα και τα body butter άνοιξε επιτέλους και στο Γαλάτσι!  Όπως καλά φαντάζεστε ήμουν από τις πρώτες που το επισκέφτηκε μια που είμαι πιστή του πελάτισσα!  Επαγγελματικά καλλυντικά σε οικονομικές τιμές τι άλλο να ζητήσει μια γυναίκα... Και όμως  Staxtopoutes μου τα  Dust +Cream  έχουν για εμάς το υπέρτατο  ματ κραγιόν για αυτή την σεζόν!!  Για τις "ψαγμένες" στο χώρο των καλλυντικών  ήδη η  επονυμία Golden Rose σημαίνει εγγύηση.   


Τα πρώτα μου Golden Rose κραγιόν το είχα  πάρει ως δώρο, πριν χρόνια σ' ένα μου ταξίδι στο Λονδίνο, από την κολλητή μου την Κατερίνας που εργάζεται ως  make up artist σε Αγγλικές παραγωγές ταινιών. Μου είχε κάνει τρελή εντύπωση που  επέμενε πως ήταν πολύ καλύτερα και από μάρκες όπως Mac και Νars και τελικά όταν τα δοκίμασα κατάλαβα πως είχε απόλυτο δίκιο! 

Όπως καταλαβαίνεται για χρόνια η Κατερίνα μου τα έφερνε ή τα αγωράζα από το Αγγλικό Amazon γύρω στις 6 λίρες Αγγλίας.

Όταν λοιπόν στην επίσκεψη μου στο Dust +Cream είδα όλη την συλλογή  των Golden Rose με όλες τις αποχρώσεις της  νέας σείρας της Velvet Matte  σε τιμή  3,99 ευρώ το πρώτο που σκέφτηκα είναι να σας ενημερώσω για να τρέξετε  Staxtopoutes  μου!


Όπως καταλαβαίνεται τα δοκίμασα όλα ! Η πωλήτρια που με εξυπηέρησε ήταν καταπληκτική , υπομονετική και με  προτάσεις εξατομικευμένες στις ανάγκες μιας τρελαμένης  Staxtopoutas που βρήκε τον παράδεισο της... 


Τα Golden Rose Velvet Matte Lipstick όταν τα φοράς  δημιουργείτε αμέσως μια  matte βελούδινη αίσθηση χείλη σου. Τα χείλια ενυδατώνονται αμέσως  χάρη στη βιταμίνη Ε και άλλους εν υδατικούς παράγοντες που έχουν. Το χρώμα είναι έντονο και μένει στα χείλια εκεί σταθερό για ώρες!! Από το έντονο κόκκινο έως τις nude αποχρώσεις το νέο κραγιόν Velvet Matte θα μείνει εκεί κορίτσια ακόμα και αν πείτε καφέδες και κρασάκια! Χιλιοτσεκαρισμένο!!

Ξέρω πως θέλετε να μάθετε τι αγόρασα...

 Ας αρχίσουμε λοιπόν και ετοιμαστείτε να κρατήσετε νουμέρακια για τις αγορές σας!


Το Golden Rose Velvet Matte Lipstick: Ν 17 
Είναι το αγαπημένο μου κόκκινο που φοράω χρόνια είναι κοντά στο κερασί ανάβει φωτιές 



Το 14 το φοράω ήδη στο γραφείο και είναι όλα τα λεφτά!!




Για αυτή την σεζόν μπορείτε να παίξετε με τα νούμερα 13, 14, 06, 17, 16, 19, 02 και 03




Και να  πάρετε ιδέες από τα make look που αυτή την σεζόν είναι must!










Φυσικά δεν έφυγα έτσι απλά με μερικά κραγιόν με την απίστευτη ποιότητα των καλλυντικών τους  πήρα και blush αλλά και μολύβια μηχανικά για τα μάτια σε πολύ χαμηλές τιμές και μόλις τα δοκιμάσω θα σας πω τα πάντα Staxtopoutes μου!

Και επειδή ξέρω πως θέλετε να πάτε στο μαγαζί στα καπάκια σας έχω τα πάντα το facebook  : DustandCream Galatsi και  Διεύθυνση 
  • Λεωφορος Βεϊκου 51 τ. 210 2929084




Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα της  Staxtopoutas.





Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...