Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΝΑ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΝΕΣΕΡ ΣΑΣ! EXTRAΟDINARY OIL ΤΗΣ L'OREAL PARIS


Ένα λάδι που αξίζει να μπει στο νεσεσέρ σας!   EXTRAΟDINARY Oil ΤΗΣ  L’Oreal Paris  

Η…εμπειρία μου με το λαδάκι προσώπου της L’Oreal Paris  EXTRAΟDINARY Oil που- πλέον- δεν αποχωρίζομαι ποτέ!

Γενικότερα δεν ενθουσιάζομαι με προϊόντα περιποίησης, μιας και λόγω της δουλειάς μου σχεδόν σε καθημερινή βάση δοκιμάζω τουλάχιστον ένα καινούργιο προϊόν.Ειδικά με τα λάδια προσώπου, ήμουν πάντοτε κάπως επιφυλακτική καθώς έχω μεικτή επιδερμίδα και σε ορισμένα σημεία του προσώπου μου έχω τάση για ακμή.  Για αυτό και έφτιαχνα πάντοτε μόνη μου τα δικά μου λάδια περιποίησης σύμφωνα με τις προσωπικές μου ανάγκες. Όμως με το Extraodinary Oil  της εξεπλάγην ευχάριστα!!

 Στην αρχή η διαφήμηση αλλά και η συσκευασία του με έπεισε να το δοκιμάσω  είχα βέβαια και μια αγάπη L’Oreal Paris λόγο του mythic oil για τα μαλλιά και έτσι για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να δοκιμάσω Extraordinary Oil, το νέο λάδι προσώπου με 8 αιθέρια έλαια και μη λιπαρή υφή, για εντατική θρέψη και ενυδάτωση σε κάθε ηλικία.


Πάντοτε επιφυλακτική, την πρώτη εφαρμογή την έκανα βράδυ. Τα λάδια αλλά και τους ορούς είναι καλό να τα βάζουμε μόνο βράδυ για να μην εκθέτουμε το πρόσωπο μας στον ήλιο.

 Έβαλα μερικές σταγόνες και έκανα απαλό μασάζ μετά τον κλασικό καθαρισμό προσώπου μου. Το επόμενο πρωί ξύπνησα με το δέρμα μου να δείχνει πιο φρέσκο και φωτεινό !! Όμως δεν έμεινα μόνο εκεί το χρησιμοποίησα για δεκαπέντε μέρες χωρίς στα ενδιάμεσα να βάζω άλλα προϊόντα περιποίησης και το αποτέλεσμα θα πω με χαροποίησε!


Στο πρόσωπο μου δεν υπήρχε ίχνος λιπαρότητας, και ενώ συνήθως το πρωί νιώθω την επιδερμίδα μου να «τραβάει», μετά τη χρήση του Extraordinary Oil ήταν βαθιά ενυδατωμένο και λεία. Φυσικά την ενυδατική μου και το αντιληακό μου το έβαλα όπως πάντα το πρωί. Αλλά μέχρι και να τα φορέσω το πρόσωπο μου ήταν δροσερό, ενυδατωμένο και λαμπερό


Τι διαφορετικό είχε από τα έλαια που φτιάχνω μόνη μου; Καταρχάς ότι εμπεριείχε 8 διαφορετικά αιθέρια έλαια,  ενώ εγώ πάντα παίζω με τρία το πολύ τέσσερα και δεν άφησε καθόλου την αίσθηση λιπαρότητας που είχα συνηθίσει και που απεχθανόμουν αλλά έκανα υπομονή προς χάριν της ομορφίας.Το άρωμα του δε είναι πραγματικά θεϊκό, το μπουκαλάκι του τόσο delicate και το αποτέλεσμα απλά μοναδικό

Tην άλλη μέρα αγόρασα ένα και για την μητέρα μου που είναι 70+ και το δέρμα της μέσα σε λίγες μέρες απέκτησε λάμψη !!  Απίστευτο αλλά αλήθεινο

Από δω και πέρα δεν το αποχωρίζομαι ποτέ. Το χρησιμοποιώ βράδυ αφού πλύνω το πρόσωπο μου φυσικά μπορεί το συγκεκριμένο λάδι να φορεθεί και πρωί μια που δεν αλληλεπιδρά με τον ήλιο όπως πληροφορήθηκα αλλά η συνήθειες στην περιποίηση του προσώπου δεν κόβονται!


Η τιμή  του (19,99€!) γεγονός που το κάνει προσιτό ακόμα και για εμάς που αγοράζουμε και φτιάχνουμε καλλυντικά μόνες μας! Αν δε το συγκρίνω με άλλες εταιρίες δεν το συζητώ η τιμή του είναι φοβερή και τα αποτελέσματα του εγγυημένα από δύο γενιές Staxtopoutes!!

Δοκιμάστε το και πείτε μου εντυπώσεις  σας στο : Staxtopouta.gr@gmail.com

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...