Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ MUST ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2014!


Όλα  τα κραγιόν που είναι must το καλοκαίρι του 2014!


Το 2014 τα λανσαρίσματα που έχουν γίνει με lip gloss, lip balm και κραγιόν είναι ομολογουμένως πολλά και τα περισσότερα από αυτά είναι και εντυπωσιακά. Θέλεις ματ αποτέλεσμα, θέλεις αποτέλεσμα με διάρκεια, θέλεις προϊόν που να δίνει χρώμα και στα χείλη και στα ζυγωματικά, θέλεις λάμψη, θέλεις χρώμα και ενυδάτωση; 

Ό,τι και αν θέλεις, η βιομηχανία των καλλυντικών μπορεί για μια ακόμα φορά να κάνει την επιθυμία σου πραγματικότητα. Εγώ πάντως το ομολογώ: μου αρέσει να έχω χρώμα στα χείλη μου και ο καθρέφτης που έχω στο συρτάρι του γραφείου μου, βγαίνει κανένα δύο φορές την ημέρα για να με βοηθήσει να το ανανεώσω.

Τα έντονα χρώματα σε αποχρώσεις του ροζ, του πορτοκαλί, του κοραλί και το πάντα κλασσικό κόκκινο είναι οι αποχρώσεις που θα επικρατήσουν φέτος το καλοκαίρι στα χείλη μας. Πολύ έντονη επίσης θα κάνουν την παρουσία τους και οι μοβ αποχρώσεις, δημιουργώντας εντυπωσιακές και διαφορετικές εμφανίσεις. 

Πάμε να δούμε όλες τις αποχρώσεις που πρέπει να δοκιμάσετε...

















Δείτε επίσης: Βήμα -βήμα πώς θα κάνεις  ombre lips και έτοιμη για φίλημα!
6 Sos tips για μακιγιάζ με pink lips
11 Look για λευκό μολύβι και SOS Tips
 10 Lip Gloss  για μεγάλα και ζουμερά χείλη !
Κοραλί το κραγιόν Beauty Trend της σεζόν και πώς να το φορέσεις!


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...