Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

H NEA ΒΑΦΗ ΟLIA ΤΗΣ GARNIER ΕΙΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ!





Η νέα βαφή Olia της Garnier είναι η επιλογή μου!



Πριν  λίγες μέρες έβαψα μόνη μου τα μαλλιά  μου!  Μετά από μελέτη και σκεπτόμενη πως δεν θέλω άλλη αμμώνια στα μαλλιά μου ανακάλυψα την GARNIER OLIA. Η διαδικασία χρήσης της μου φάνηκε πανεύκολη. Όταν την πέρασα δεν ένιωσα κανένα τσούξιμο και καμιά ενόχληση και αυτό με εξέπληξε ευχάριστα μια που πάντα ενοχλούμαι με τις βαφές μαλλιών. Για αυτό αποφάσισα να σας την προτείνω  Staxtopoutes μου. Και να σας μεταφέρω όσα διάβασα και την επέλεξα. 

Η OLIA, αλλάζει τώρα το χάρτη στις βαφές στο σπίτι! Η δημιουργία της OLIA ξεκίνησε με ένα όνειρο, ένα ανεξάντλητο όνειρο που τίποτε δεν θα στεκόταν εμπόδιο ώστε να γίνει πραγματικότητα. Αποτελεί την 1η μόνιμη βαφή μαλλιών με την δύναμη του ελαίου. Για 1η φορά στο κανάλι της ευρείας διανομής, ένα έλαιο μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από το να θρέψει απλά τα μαλλιά. Συγκεντρωμένο κατά 60% σε μία νέα σύνθεση, οδηγεί το χρώμα κατευθείαν στην καρδιά της τρίχας.

Η GARNIER OLIA καθιστά δυνατή την επιτυχία του βέλτιστου χρωματικού αποτελέσματος ενώ παράλληλα βελτιώνει ορατά την ποιότητα των μαλλιών παρέχοντας ιδανική άνεση στην επιδερμίδα του κεφαλιού. Επαναπροσδιορίζει την εμπειρία της προετοιμασίας και της εφαρμογής της βαφής μέσα από την μοναδική της υφή και το άρωμά της ώστε να μετατρέψει την διαδικασία βαφής μαλλιών σε μία στιγμή απόλαυσης.Η OLIA χαρίζει μέγιστη απόδοση χρώματος, βελτιώνει ορατά την ποιότητα των μαλλιών και μετατρέπει την βαφή μαλλιών σε μία τελετουργία ομορφιάς.
Το χρωματικό αποτέλεσμα θα κάνεις την καρδιά σας να χτυπά δυνατά! Είναι ζωντανό, πλούσιο, βαθύ, με έντονα ρεφλέ! Η OLIA δεν εγγυάται μόνο πιστότητα στον τόνο και στο ρεφλέ αλλά και ένα ομοιογενές χρωματικό αποτέλεσμα στα μαλλιά σας! Η κρεμώδη υφή της είναι σαν μια μάσκα μαλλιών!Με την OLIA, ακόμα και η προετοιμασία της βαφής γίνεται μία εξαιρετικά ευχάριστη και εύκολη διαδικασία. Μέσα σε ένα μπωλ και με την χρήση ενός πινέλου, η κρέμα βαφή και η οξειδωτική κρέμα αναμιγνύονται δημιουργώντας μία ομοιογενή κρεμώδη υφή που μοιάζει περισσότερο με μία πλούσια μάσκα μαλλιών! Χωρίς να στάζει, απλώνεται ομοιόμορφα στα μαλλιά για τέλεια κάλυψη.
Καλύπτει 100% τα λευκά μαλλιά και κυκλοφορεί ήδη σε μία πλούσια χρωματική παλέτα για να αποκτήσετε Μαύρα, Καστανά, Ξανθά ή και Κόκκινα μαλλιά!Το πιο τέλειο; Η OLIA δεν έχει καθόλου αμμωνία!





Για φέτος επέλεξα το μαύρο αφού μετά τα ombre  μαύρα με μοβ-ροζ η Staxtopouta είπε να υποδεχτεί το Χειμώνα με  μαύρο τώρα για μετά από μερικούς μήνες δεν ορκίζομαι με τη χρώμα  θα παίξω!

Αν την δοκιμάσετε Staxtopoutes μου στείλτε μου τις εντυπώσεις σας!!




Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...