Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

ΟΣΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΟΥΕYΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ



 Όσα έχω καταλαβει για τις γυναίκες δουλεύοντας μαζί τους.


ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΚΡΙΤΖΑ

Δουλεύω δίπλα σε γυναίκες τα τελευταία έξι χρόνια. Αν σκεφτείς ότι έξι χρόνια διαρκεί και το Δημοτικό, μέσα σ’ αυτό το διάστημα μπορεί κανείς να μάθεις πολλά πράγματα.
Παράπονο δεν έχω. Καλά μου ‘χουν έρθει ως τώρα τα πράγματα, δεδομένων των εργασιακών συνθηκών της χώρας. Όπως κάθε τι στον κόσμο αυτό όμως, το να εργάζεσαι κυρίως με γυναίκες έχει τα θετικά του και τα αρνητικά του.

Κάθισα λοιπόν και έγραψα τα πιο βασικά από αυτά. Aν έχω κάπου λάθος, πείτε μου.

Τα θετικά
Μπορείτε να κάνετε δύο και τρία και τέσσερα πράγματα ταυτόχρονα: Να κουτσομπολεύετε, να μιλάτε στο facebook και την ίδια στιγμή να βγάζετε τη δουλειά και με το παραπάνω.
Είστε οργανωτικές: Φτιάχνετε πινακάκια, λίστες, σημειωματάκια για το οτιδήποτε και πολύ σπάνια θα σας δούμε να ξεχνάνε κάτι ή να χάνετε τη μπάλα
Έχετε την ικανότητα να μεταμορφώνεστε: Έχω δει σκληρή και «bitch» αφεντικίνα μου να μεταμορφώνεται στον πιο γλυκό άνθρωπο του κόσμου εκτός δουλειάς. Αυτό είναι χάρισμα.
Συζητάτε μεταξύ σας: «Οι άντρες δεν μιλούν πολύ», που λέει και το τραγούδι. Κάποιες φορές, αυτό είναι καλό. Άλλες πάλι, χρειάζεται να πούμε δυο κουβέντες πριβέ στο διάδρομο έξω απ’ το γραφείο για να λυθεί ένα θέμα – και σ’ αυτό εσείς οι γυναίκες είστε «φοβερές».
Έχετε πιάσει το νόημα: Φλερτάρετε, ντύνεστε ωραία, είστε σέξι ακόμα και στις υπερωρίες. Κι όταν δεν υπάρχει κάποιος άντρας τριγύρω, ανταλλάζετε τρυφερά λόγια και αγκαλιές μεταξύ σας. Ο,τι καλύτερο.

Τα αρνητικά

Χρειάζεστε χρόνο για να αποφασίσετε το πιο μικρό πράγμα: Έχετε δει πώς κάνετε όταν είστε πολλές και θέλετε να παραγγείλετε μια πίτσα; Δείτε και τα ξαναλέμε.
Τσακώνεστε: Να έρθεις σε διένεξη για σοβαρό λόγο μέσα στη δουλειά, πάει κι έρχεται. Έχω δει όμως γυναίκες να τσακώνονται επειδή η μία ήθελε να ακούσει Rock FM και η άλλη Pepper! (Τελικά έβαλαν En Lefko).
Ανεβάζετε και κατεβάζετε τις αξίες πολύ εύκολα: Αυτό μου το είχε πει ένας μεγάλης ηλικίας συνάδελφος. Νομίζω πως είχε δίκιο. Όχι μόνο όσον αφορά τα εργασιακά, αλλά γενικά. Οι άντρες είμαστε πιο «πιστοί» σ’ αυτό που εκτιμάμε/σεβόμαστε/αγαπάμε.
Είστε πολύ ανασφαλείς: Ποζάρετε για μια selfie όλες μαζί και όταν τη δείτε φωνάζετε για το πόσο χάλια έχετε βγει, ενώ την ίδια στιγμή βρίσκετε πως όλες οι υπόλοιπες έχουν βγει «μια χαρά». Πώς γίνεται αυτό;

Η υπερβολική ευγένειά σας μπορεί να κουράσει: Η συζήτηση για το ποια θα πληρώσει τους καφέδες, ποια πλήρωσε χθες, ποια πληρώνει πάντα κλπ, είναι μια συζήτηση που δεν τελειώνει ποτέ.

Πηγή:joytv.gr

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...