Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

HAIRCHALK VS ELUMEN GOLDWELL! TI ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ HAIR ARTIST ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΙΝΑΝΗΣ!


Hairchalk vs Elumen  της Goldwell ! Τι προτείνει ο  hair artist Bασίλης  Σινάνης για τα Χριστούγεννα!

Μια διάθεση για αλλαγή μου είχε καρφωθεί εδώ και καιρό στο μυαλό . Και  σαν κλασική γυναίκα, όπως είμαι, το πρώτο που σκέφτηκα να αλλάξω πάνω  μου είναι τα μαλλιά μου!  Να παίξω με το κούρεμα, να παίξω με το χρώμα . Δεν είχα αποφασίσει τι ακριβώς ήθελα να κάνω. Ετοιμάστηκα λοιπόν , πήρα την τσαντούλα μου και το λαπτοπάκι μου και πήγα στο μαγαζί του λατρεμένου μου Hair artist Βασίλη Σινάνη. Έκατσα αναπαυτικά στο σαλονάκι και πίνοντας τον καφέ μου το μάτι μου έπεσε πάνω  στις αφίσες με το ΗairChalk της L'Oreal και Elumen  της Goldwell.Αυτό ήταν ήξερα τι ήθελα να κάνω! Να βάλω έντονο χρώμα στην ζωή μου. 

Ο Βασίλης, που τελικά ως σωστός επαγγελματίας  με ξέρει καλύτερα και από μένα, μου έδωσε με την μια τα προσπέκτους με τα χρώματα και από τιςδύο εταιρίες. Ροζ, μπλε, μοβ, πετρόλ, κόκκινο, πορτοκαλί, πράσινο όλα μου φαίνονταν τέλεια. Ήξερα και εγώ πλέων πως θα παίξω με τα χρώματα.  

Το ΗairChalk  είναι η νέα σειρά της L'Orea Professionel που υπόσχεται έντονο χρώμα ,που δεν αφήνει λεκέδες και φεύγει  με το λούσιμο.Όμως και η μόνημη βαφή της Εlumen Goldwell για εμένα που γενικώς τολμάω δεν μου φαινόταν και άσχημη ιδέα!  Και κάπου εκεί άρχισα τον βομβαρδισμό ερωτήσεων, που φυσικά, ο Βασίλης τον περίμενε...

Βασίλη αν κάνω το ΗairChalk θα βγει έντονο το αποτέλεσμα πάνω στην βάση μου;

"Αν και η μετάφραση του σημαίνεικιμωλία μαλλιώντο συγκεκριμένο προϊόν δεν πρόκειται για βαφή. Είναι περισσότερο ένα υγρό προϊόν το οποίο αφού στεγνώσει αφήνει έντονο αποτέλεσμα του χρώματος στα μαλλιά που παραμένει σταθερό και έντονο. Για μια αναποφάσιστη γυναίκα ειναι μια καλή λύση για να παίξει με το χρώμα μια που η διαρκεία του δεν είναι μόνημη."






Μπορεί να έχει το ίδιο έντονο αποτέλεσμα σε όλα τα μαλλιά;

"Το  ΗairChaik έχει ανεξαρτήτου βάσης,έντονο αποτέλεσμα αλλά με σύντομη διάρκεια."





Δηλαδή πόσο διαρκεί;

"Η διάρκεια του είναι τρία με πέντε λουσίματα και έτσι μπορεί να παίξεις και  ακόμα και με χρώματα που δεν θα τολμούσες εύκολα. Μπορείς να παίξεις με ανταύγες , με φλασάκια ακόμα και με το πολύ  συζητημένο Ombre.   Ακόμα και για τις ημέρες των Χριστουγέννων το ΗairChaik μπορεί να κάνει την διαφορά στο στιλ σου και μέχρι να επιστρέψεις στην ρουτίνα να το χαρείς χωρίς αναστολές. "



Αν τα μαλλιά μας είναι ταλαιπωρημένα το ΗairChaik τα επιβαρύνει;

"Όχι δεν επιβαρύνει καθόλου το μαλλί."

Αν θέλεις να έχεις ένα πιο μόνιμο αποτέλεσμα με έντονο χρώμα  ή να κινηθείς σε pastel αποχρώσεις, που  φέτος είναι και τάση που πάμε;

"Τότε πάμε  σε ένα προϊόν που θεωρώ εξαιρετικό και πρωτοποριακό. Το Elumen  της Goldwell. Tα χαρακτηριστικά αυτής της μόνιμης βαφής  είναι πως δεν έχει αμονία ούτε οξυζενέ , η βαφή της συγχρόνως κάνει και θεραπεία.  Με αποτέλεσμα να μην βαραίνει ακόμα και τα ταλαιπωρημένα μαλλιά. Το χρώμα είναι έντονο και λαμπερό ενώ η διάρκειά του ξεπερνά κάθε άλλη βαφή.Είτε μιλάμε για πιο συμβατικά χρώματα  είτε για πιο έντονες αποχρώσεις."

Elumen  της Goldwell








Πόση ώρα είναι η διαδικασία για την κάθε  εφαρμογή;

"Για το ΗairChaik είναι πολύ γρήγορη η εφαρμογή ακόμα και πάνω σε ένα χτένισμα και σε στεγνά μαλλιά επιλέγουμε ένα χρώμα και το περνάμε . Το στεγνώνουμε και το αποτέλεσμα είναι εμφανές μέσα σε πέντε λεπτά.


Ενώ με το Elumen  αναλόγως  με το χρώμα που θέλουμε να βγάλουμε, είτε θα πάρει το χρόνο μιας βαφής είτε αν επιθυμούμε πιο ανοιχτό χρώμα τότε θέλουμε τον διπλό χρόνο περίπου στις δύο ώρες.







Εσύ  τι θα μου πρότεινες για κάτι εξτρίμ και διαφορετικό τα Χριστούγεννα;

"Και με τα δύο προϊόντα μπορεί κανείς να δημιουργήσεις ακόμα και το πιο εξτριμ συνδυασμό χρώματος, κουρέματος και χτενίσματος που έχει φανταστεί . Αυτό που πρέπει να σκεφτείς είναι πόσο μπορεί να το στηρίξεις το στιλ αυτό και φυσικά πόσο να το κρατήσεις. Καλύτερα όμως να μην παίρνουμε μόνο την εκδοχή του εξτριμ.Μπορούμε να βάλουμε κάλλιστα ένα έντονο χρώμα στα μαλλιά μας με τέτοιο τρόπο ώστε να υπογραμμίσουμε το ήδη υπάρχον στιλ μας." 

Όπως σωστά φαντάζεστε Staxtopoutes μου,τα μαγικά λόγια του Βασίλη με κάναν να χαλαρώσω και να κάνω την σωστή επιλογή γι εμένα. Μετά από σχεδόν δύω ώρες η Staxtopouta  σας ήταν έτοιμη; Δεν πιστεύω να αγωνιάτε για τι χρώματα έβαλα; Φυσικά τα αγαπημένα μου!


Πως σας φαίνεται το αποτέλεσμα του Εlumen Goldwell ;


Τον Βασίλη Σινάνη μπορείτε να τον βρείτε στο μαγαζί του:

 Sinanis
Creative Ηair Cut :  Τραλαίων 136 ,Γαλάτσι 
τηλ: 210- 29 10 788
Κινητό: 6977 97 64 93

Και μόνο για τις Staxtopoutes που θα τολμήσουν μια αλλαγή στην ζωή τους δώρο μια θεραπεία μαλλιών!



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...