Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

ΚΑΦΡΙΛ -Α ΛΑ ΚΑΡΤ! Η ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ FACEBOOK ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΛΕΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!



Καφριλ- α λα- καρτ! Η νεα ομάδα του facebook που μου έχει κλεψει την καρδιά!

Κάτι έλειπε από το FaceBook εδώ και καιρό; Μια ομάδα με χαρακτήρα! Όμως τι ακριβώς έπρεπε να γίνει ;  Εδώ και καιρό το σκεφτόμουν αυτό, και τελικά δεν κατέληξα πουθενά. Μέχρι που ένα μήνυμα μου ήρθε στο FaceBook  από στο Καφρίλ - α λα -καρτ. Και κάπου εκεί άρχισαν όλα! Μόνο και μόνο από το όνομα δεν είστε περίεργη να δείτε τί είναι τούτο; Είναι μια ομάδα που σκέφτηκαν και δημιούργησαν δυο αγαπημένοι μου φίλοι . Τί πέτυχαν; Το σπουδαιότερο γι εμένα; Έδωσαν νέο ενδιαφέρον σε πολλές αρχικές σελίδες  του Facebook!  

Οι γρήγορες ατάκες, με ρετρό αισθητική που παλαντζάρουν μεταξύ του χιούμορ και της σπόντας,  που θυμίζουν κόμικ αλλά τελικά δεν είναι, που μοιάζουν με κάρτες της γιαγιάς αλλά τελικά είναι πολύ μπρωστά! Όμως άλλο να σας το λέω και άλλο να το βλέπετε! Είστε έτοιμοι για να μπείτε στο κόσμο του Καφρίλ- α λα-καρτ...


Ετοιμαστείτε για γέλιο και φύγαμε!

Μπείτε στην ομάδα του Facebook : Καφρίλ- α λα-καρτ.


































 Μπείτε στην ομάδα του Facebook : Καφρίλ- α λα-καρτ.









Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...