Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΜΑΥΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΜΠΛΕ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ! ΔΙΑΛΕΞΕ ΚΑΙ ΜΠΕΣ ΣΤΗ ΜΟΔΑ!



Μαύρο, πράσινο και μπλε στα νύχια! Διάλεξε και μπες στη μόδα!

Σου αρέσουν τα σκούρα χρώματα; Τι θα έλεγες για μαύρο, πράσινο και μπλε;
Οι  must  αποχρώσεις  του φθινοπώρου και όλης της σεζόν είναι αυτές.Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ιδιαίτερα οι σκουρόχρωμες αποχρώσεις στα νύχια σας απαιτούν καλοσχηματισμένα νύχια. Κάντε λοιπόν ένα μανικιούρ ή πεντικιούρ πριν τα βάψετε. Το μαύρο, το μπλε και το πράσινο είναι δύο μοντέρνες προτάσεις για τις γυναίκες. Σίγουρα αυτήν την εποχή πρέπει να διαλέξετε τις σκούρες αποχρώσεις και όχι τις ανοιχτόχρωμες ή τις παστέλ. Όσο πιο σκούρο είναι το μανό τόσο περισσότερο θα μοιάζουν τα νύχια σας σαν να είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα.  Επιλέξετε το κλασσικό μπλε, το punk rock μαύρο ή το σικάτο πράσινο  και θα με θυμηθείτε  Staxtopoutes μου...

Φυσικά αν βαριέστε την μονοτονιά σας έχω και σχεδία που κάνουν χαμό... Δείτε και επιλέξετε αυτό που σας αρέσει! 


Ότι και να επιλέξετε αποτέλεσμα θα είναι ιδιαίτερο και θα ταιριάζει αναμφισβήτητα στο μοντέρνο στυλ σας.



















































Όταν αποφασίζω να φτιάξω τα νύχια μου πάω διαβασμένη έχω μαζί μου πάντα στο κινητό μου μερικά νύχια που μου αρέσουν και πάω πάντα σε συγκεκριμένες τεχνίτριες που ξέρουν καλά την δουλεία τους και που πάντα φτιάχνουν τα νύχια μου μακράν καλύτερα από την φωτογραφία που τους πηγαίνω. Είναι σημαντικό  ειδικά όταν κάνουμε μόνιμο μανικιούρ να εμπιστευόμαστε απόλυτα την τεχνίτρια μας. Μου έχετε ζητήσει πολλές φόρες στο  email μου
να σας δώσω συμβουλές και να σας συστήσω κάποιον για τεχνητά νύχια και αποφάσισα αυτή την σεζόν να αποκαλύψω το προσωπικό μου θησαυρό για το θέμα νύχια.  

Για τις  Staxtopoutes που ζουν στην Αθήνα σας έχω μια πρόταση για το Γαλάτσι Λεωφόρος Βεϊκου 42, το  μπορείτε να το βείτε εδώ  περισσότερες πληροφορίες Only Beuty  και στα τηλ 2102925541-210.22.23.613.



Για τη λατρεμένη Θεσσαλονίκη έχω την αγαπημένη μου φίλη και φοβερή τεχνίτρια  την Filippa Kavoura Nail Artist που εργάζεται σε ένα υπέροχο μάγαζι  Fee Esthetique στην καρδιά της Θεσσαλονίκης    Τσιμισκή 78  - 5ος όροφος  τηλ. 2311.822400 ή στο 6984494554.και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους τηλεφωνικά ή στο Facebook στα ενεργά link που σας έχω.


Τα νύχια που έκανα εγώ στο  Fee Esthetique



Δείτε επίσης: Τα πράσινα νύχια είναι must αυτή τη σεζόν!
Το Γαλλικό μανικούρ άλλαξε! Δες τις νέες τάσεις από τις πασαρέλες της ΝΥ!
Οι νέες τάσεις στα νύχια για τον χειμώνα 2013-2014
Leather μανικιούρ! Η νέα τάση με Punk Rock διάθεση!







Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...