Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

14 ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΑΣ! ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΘΕΙΣ;



14 Λόγους για να παει στραβά το βράδυ σας; Μήπως να μην τσακωθείς;

Είναι ένα από αυτά τα αγαπημένα βράδια που κάθεσαι στον καναπέ χαλαρά με το αγόρι σου και σκέφτεστε να πάρετε κάτι να φάτε ήν α δείτε μια ταινιούλα. Τι μπορεί να πάει στραβά και να χαλάσει η φάση στο μεσοδιάστημα;  Δεν ξέρεις ; Δεν μπορείς να το σκεφτείς; Έπεσε περονόσπορος στην γειτονιά και μπύρες και Ποπ Κορν  εξαφανίστηκαν διαπαντός;

Δεν βρίσκεις ανοιχτό σουβλαντζίδικο; Όχι φίλη μου απλά θέλεις να του πεις όλα αυτά που σε βασανίζουν…

Τι δηλαδή κάτσε και θα σου πω σου έχω 14 λόγους για να τσακωθείς και να γίνει το έλα να δεις.Υπερβάλω δες τους λόγους και θα με θυμηθείς!....

1ος λόγος: "Έκανα κάτι λάθος και επειδή δεν πρόκειται να το παραδεχτώ θα προσποιηθώ την εκνευρισμένη με σένα".

2ος λόγος: "Δεν είσαι πια 22 και δεν χρειάζεται να πίνεις 15 σφηνάκια τεκίλα κάθε Πέμπτη που βγαίνεις με τους φίλους σου".

3ος λόγος: "Ο φίλος σου είναι τόσο χαζός. Μην τον κάνεις παρέα".

4ος λόγος: "Γιατί διαβάζεις βιβλίο/τσατάρεις στο Facebook/δουλεύεις στο κρεβάτι αντί να κάνεις σεξ μαζί μου;".

5ος λόγος: "Μα, δεν μπορώ να διαβάσω το μυαλό σου". Αυτός σε εσένα!

6ος λόγος: "Δεν μπορώ να πιστέψω ότι προτιμάς να περάσεις τον χρόνο σου με τα παιδιά αντί να βγούμε μαζί".

7ος λόγος: "Έχω φρικάρει που είσαι συνέχεια σπίτι μου".

8ος λόγος: "Πέρασα μια πολύ δύσκολη μέρα και τώρα θα ξεσπάσω σε σένα".

9ος λόγος: -"Θα πάμε Χριστούγεννα στους δικούς μου". -"Όχι θα πάμε στους δικούς μου". Κλασικός (ελληνικός) λόγος διακοπών".

10ος λόγος: "Δεν πιστεύω ότι ξόδεψες τόσα χρήματα για αυτό το πράγμα (βλ. τηλεόραση, κινητό, και διάφορα gadgets".

11ος λόγος: "Δεν κάνουμε πια σεξ καθόλου".

12ος λόγος: "Τώρα μου θυμίζεις τη μητέρα μου". Και εσύ δεν την συμπαθείς καθόλου!

13ος λόγος: "Μα, γιατί συζητάμε αυτό για το οποίο συνεχώς τσακωνόμαστε;".

14ος λόγος: "Διάβασα το ιστορικό σου στο Internet και ανακάλυψα ότι μπαίνεις στο προφίλ κοριτσιών στο Facebook. Για πες..."


S

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...