Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ STAXTOPOUTES!



Χειροποίητα κοσμήματα μόνο για Staxtopoutes!

Εδώ και μερικά χρόνια τα χειροποίητα κοσμήματα κερδίζουν όλους και περισσότερους funs. Είναι γεγονός ότι τελευταία έχουν αλλάξει πάρα πολλά στον τρόπο πώλησης των κοσμημάτων. Τα μικρά "ψαγμένα" μαγαζιά, οι εκθέσεις κοσμημάτων σε χώρους όπως στο αγαπημένο Booze,το ίντερνετ και το FB  έχουν φέρει το κοινό σε επαφή με κοσμήματα– μπιζού τα οποία ξεπερνούν τα συνηθισμένα απλά μοτίβα και τα αναγάγουν σε έργα πρωτοποριακής αισθητικής και τέχνης. Με ένα σχεδιαστικά και κατασκευαστικά περίτεχνο κόσμημα ένα απλό σχετικά ντύσιμο αποκτά αμέσως....προσωπικότητα και στυλ χωρίς να χρειάζεται να δώσεις μια περιουσία για αξεσουάρ και καρνταρόμπα. Εδώ και αρκετό καιρό η αναζήτηση μου για χειροποίητα κοσμήματα μέσω του ίντερνετ με οδήγησε στην ανακάλυψη  της εικαστικού Φανή Παπ. Τα κοσμήματα της μου έκλεψαν την καρδία έτσι αποφάσισα να σας τα παρουσιάσω...

Πότε άρχισες να ασχολείσαι με το χειροποίητο κόσμημα;

Με το χειροποίτο κόσμημα ασχολήθηκα πρώτη φορά όταν ήμουν φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας!! Την εποχή εκείνη ήταν πολύ της μόδας τα βραχιολάκια φιλίας, όπως και τώρα και από τότε είχα τρέλα με την κατασκευή τους!! Βέβαια κατά τις περιόδους των Χριστουγέννων και του Πάσχα, μαζί με φίλες μου, δουλεύαμε για το χαρτζιλίκι μας και σε βιοτεχνίες κατασκευής χειροποίητων στολιδιών, για Χριστουγεννιάτικα δένδρα και λαμπάδες Πασχαλινές!! Ήταν ο έρωτάς μου, μαζί με την ζωγραφική και φυσικά από τότε δεν σταμάτησα ποτέ να πειραματίζομαι και να ευφευρήσκω νέες τεχνικές και υλικά!! 
Σήμερα ασχολούμαι, εκτός από την ζωγραφική  και με το χειροποίητο κόσμημα, που είναι η νέα μου (σχετικά) τρέλα!!

Ποιες τεχνικές και υλικά χρησιμοποιείς; Είσαι αυτοδίδακτη;

Θεωρώ ότι είμαι αυτοδίδακτη στο χειροποίητο κόσμημα, αφού δεν παρακολούθησα μαθήματα πάνω στο θέμα αυτό.Τα υλικά που χρησιμοποιώ και με εμπνέουν είναι, κατ' αρχάς οι χάντρες και τα κρύσταλλα, που με τρελαίνουν με την διαφάνειά τους, τα σίρματα χρωματιστά και όλων των ειδών, που μετατρέπονται με την ευλυγισία τους σε ό,τι επιθυμώ, πετρώματα και ημιπολύτιμοι λίθοι, φίλντισι καθώς και πέρλες και μαργαριτάρια. Οι κλωστές και τα νήματα είναι υλικά που από την παιδική μου ηλικία αποτελούσαν το παιχνίδι μου, αφού η μητέρα μου ήταν μια από τις καλύτερες μοδίστρες της περιοχής μας! Οι αλυσίδες πάντα ήταν μαγικές για μένα, με την ελευθερία της κίνησής τους! Κάθε νέο υλικό, γίνεται πειραματόζωο στα χέρια μου, όπως οι σιλικόνες, καουτσούκ κ.λ.π. 
Χρησιμοποιώ σχεδόν όλα τα υλικά που υπάρχουν, όπως το υγρό γυαλί, ανακυκλωμένα καπάκια, χαλκό, και ότι πέσει στα χέρια μου, μετατρέπεται σε ένα μικρό έργο τέχνης.

Μια από τις πιο γοητευτικές τεχνικές που χρησιμοποιώ για τα κρύσταλλα και τις χάντρες, είναι τοbeading! Την έμαθα από περιοδικά, για το είδος της και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό! 
Επίσης το δέσιμο των μεγαλύτερων κρυστάλλων και ημιπολίτιμων λίθων γίνεται με τεχνικέςπλεξίματος διαφόρων σιρμάτων, με πανέμορφο αποτέλεσμα!
Για τα βραχιολάκια φιλίας και τα βραχιολάκια με κλωστές και κορδόνια χρησιμοποιώ τους κόμπουςμακραμέ, που έχουν τις ρίζες τους στο Περού. Γοητευτική τεχνική με εντυπωσιακό αποτέλεσμα επίσης.
Για τα πλεκτά βραχιολάκια με αλυσίδες ή σκέτα, κολιέ τύπου κασκόλ, τριανταφυλλάκια, πεταλούδες, αστεράκια  διακοσμητικά κ.λ.π., χρησιμοποιώ τεχνική crocet , δηλ. το γνωστό από τη γιαγιά μας τσινγκελάκι.
Πλέξιμο με τα δάχτυλα, για άλλου τύπου κολιέ  κασκόλ και πλέξιμο με βελόνες για απλά κασκόλ.
Ραπτομηχανή έμαθα από την μητέρα μου, παίζοντας από παιδί, έτσι τώρα εύκολα μπορώ να ράβω θηκούλες για κινητά, τσαντούλες και ότι θελήσω...
Καθε τεχνική που θα πέσει στην αντίληψή μου, είναι πρόκληση για μένα, και δεν σταματώ αν δεν την κατακτήσω.


Από που αντλείς την έμπνευση σου;

Έμπνευσή μου είναι γενικά κάθε τι που προσελκύει την προσοχή μου, από υλικά (ειδικά όταν τα χαϊδεύω), έως και πρόσωπα! Ειδικά όμως, τα νέα παιδιά της εποχής μας, που τα θαυμάζω!! Αντιπροσωπεύουν για μένα το μέλλον μας, και είναι πολύ πιο έξυπνα από τη δική μας γενιά! Ελεύθερα, ακομπλεξάριστα, έξυπνα, καθάρια μυαλά, πραγματικοί αγωνιστές και μάλιστα σε πολύ δύσκολες εποχές και δεν κολλάνε πουθενά!! Μπράβο τους!


Πιστεύεις ότι τα χειροποίητα μπιζού έχουν γίνει της μόδας τελευταία γιατί αποτελούν εναλλακτική και οικονομική αγορά σε περίοδο κρίσης που ο κόσμος δεν έχει δυνατότητα να αγοράζει κοσμήματα από χρυσό ή ασήμι;

Εραστές του χειροποίητου κοσμήματος υπήρχαν πάντα, σε όλες τις εποχές!! Ήταν ίσως λίγοι αλλά εκτιμούσαν κάθε τι το χειροποίητο. Η ομορφιά του χειροποίητου είναι συγκρίσιμη πλέον με τα χρυσά και ασημένια κοσμήματα και δεν υστερούν καθόλου στον τομέα αυτό!  Τα υλικά επίσης, είναι πολύ καλύτερης ποιότητας από τα προηγούμενα χρόνια. Ικανοποιούν κάθε γούστο και δεν διακινδυνεύει κάποιος να χάσει μεγάλα ποσά, σε περίπτωση απώλειάς του. Ίσως να παίζει το ρόλο της και η κρίση στη μόδα αυτή των χειροποίητων κοσμημάτων, αλλά έχει κι αυτό την γοητεία του!  Επίσης, αντί να έχει κάποιος ένα κόσμημα χρυσό (που είναι δύσκολο και να το προστατεύσει πια), μπορεί να έχει μια μεγάλη ποικιλία από πολλά χειροποίητα , ένα για κάθε του περίσταση.


Πάρτε μια μικρή ιδέα:






























Φανή Παπ., Ζωγράφος. Εικαστικές Δημιουργίες fanypap.blogspot.com
 Επικοινωνήσετε με την δημιουργό εδώ:Εικαστικές Δημιουργίες - Φανή Παπ

  

Staxtopoutes  μου θα βρείτε άπειρα σχέδια κοσμημάτων, εικαστικές δημιουργίες  και άλλα μικρά θαύματα που θα σας ξετρελάνουν και πάνω απ' όλα σε καλές τιμές!!




Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...