Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

σπιτικο peeling κατα της κυτταριτιδας


Φτιάξτε σπιτικό peeling κατά της κυτταρίτιδας με καφέ!

Μια φίλη της Staxtopoutas  η γλυκιά nascookie έχει ένα μυστικό όπλο κατά της βασανιστικής για όλες μας κυτταρίτιδας. Όλες ου γυναίκες ανεξάρτητου το βάρους το θεματάκι με την κυτταρίτιδα το έχουμε.  Το καλοκαίρι όλες παθαίνουμε έναν πανικό να πω  ένα αμόκ με τον φλοιό πορτοκαλιού και το μόνο που σκεφτόμαστε είναι την εξαφάνισή του από πάνω μας.Έχω δοκιμάσει όλες τις πιθανές λύσεις και για να είμαι ειλικρινής στη γυμναστική και το πολύ νερό μπορώ να πω ότι βρήκα μια λύση. Όμως, θέλει και να φροντίζεις και εξωτερικά το δέρμα.Γι' αυτό λοιπόν,η φίλη μου με συμβούλεψε να ξεκινήσω από το χειμώνα την εντατική φροντίδα του δέρματός μας, ώστε να μην....
 έχω πάλι αυτόν τον εφιάλτη.  Και φυσικά, επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και τα οικονομικά μας είναι απλά ανύπαρκτα σκέφτηκα να σας δώσω και έσας τη συνταγή για αυτό το σπιτικό peeling με καφέ κατά της κυτταρίτιδας, το οποίο υπόσχεται θαύματα! Η συνταγή είναι εύκολη και γρήγορη θα χρειαστείτε τα εξής συστατικά:
1 κούπα ελαιόλαδο
¾ κούπας κρυσταλλική ζάχαρη
1 κ.σ. τριμμένη κανέλα
1 φλιτζάνι Ελληνικό καφέ
μερικές σταγόνες λεμονιού
1 κ.σ. ξύσμα λεμονιού ή grapefruit

Ανάλογα με το πόσο παχύρευστο θέλουμε να είναι το peeling μας, αυξάνουμε ή μειώνουμε τηνποσότητα ελαιολάδου. Στη συνέχεια, εφαρμόζουμε στις περιοχές που έχουν πρόβλημα και κάνουμε μασάζ με κυκλικές κινήσεις. Τέλος, ξεβγάζουμε απαραίτητα με κρύο νερό. Καλή επιτυχία φίλες μου!!



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...