Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Fashion Trends 2012-2013 ΜΕΡΟΣ 5


Fashion Trends 2012-2013 μερος 5

Κινητό, κλειδιά, Τσάντα και έξω από την πόρτα.

 Την σεζόν που πέρασε την περάσαμε με μεγάλες , τσάντες φακέλους σε όλα τα χρώματα  και όταν λέμε σε όλα εννοώ  σε όλα! Ένα όμως μίνι αριστούργημα σε σοφιστικέ γήινους τόνους από τους Proenza Schouler μου έκλεψε την καρδία. Φυσικά μου στοίχειωσε τα όνειρα και δεν μπόρεσα να την αγοράσω πότε!!! Η σεζόν που έρχεται θα με βρει πάλι στα πατώματα μια που η ίδια τσάντα , με κάτι μικρό αλλαγές , από τον σχεδιαστή Derek Lam  σε χρώμα  μπορντό  φιγουράρει πόντου. Ο λόγος γίνεται για Camera Bag την παλιά γνωστή σε όλους μας τσάντα του....
 ανταποκριτή -ρεπόρτερ για την φωτογραφική τους μηχανή . Πλάκα, πλάκα στο σόι είχαμε έναν Αλλά μπα, αυτός δε δίνει στον άγγελό του νερό σε μένα θα δώσει τη θήκη της μηχανής του. 




BOOT CAMP

Η Isabel Marant είναι ο άνθρωπός μου εδώ και χρόνια απλά τη  αγαπώ!
Με τα Wedge Sneakers  την έβγαλα όλη την περασμένη άνοιξη όπως και οι περισσότερες γυναίκες του πλανήτη.
Τα καλά νέα που σας φέρνω από τα Παρίσια  είναι πως τελικά  η μόδα αυτή ήρθε και θα μείνει !
 Και αυτό φίλες μου σημαίνει  απόσβεση. Έτσι δε θα γκρινιάζει και ο πρίγκιπας ,που νομίζει ότι για τα παπούτσια μου τρώω το μισό προϋπολογισμό του κράτους! Τέλος πάντων, δεν το σχολιάζω και συνεχίζω.  Η νέα πρόταση της Isabel Marant  που δεν είναι άλλο από τις cooboy boots. Ναι αυτές με τα  σπιρούνια, καλά πήγε το μυαλό σου. Φυσικά οι γυναίκα δεν θα μας βγάλει στους δρόμους του Far West και έτσι με το δυνατό ρετούς που τους έκανε θυμίζουν fashion must-have για μποέμικες καρδιές που θέλουν να αλωνίζουν χωρίς τα αξεσουάρ ροντέο  πάνω τους.


Kαλσόν

Δεν είμαι από  τις κοπέλες που τον καταχείμωνο κυκλοφορούν με γυμνά πόδια ατάραχες λες και βολτάρουν στην πλαζ το Δεκαπενταύγουστο!Κρυώνω! Και το στυλ για το καλσόν φέτος ήταν το πρώτο που ήθελα να μάθω.Το Φθινόπωρο ,λοιπόν, με το καλσόν που είδα στον Jason Wu υπόσχομαι θα τρελαίνεται κόσμο. Είναι το γνωστό σε όλες μας λεπτό μαύρο καλσόν  με  ράφι . Μη το φοβηθείτε φίλες μου με τα σύγχρονα τακούνια σας και με στενό φόρεμα μεσάτο σας υπόσχομαι θα κλέψετε καρδιές. Για το Χειμώνα τα οπάκ πάλι θα έχουν την τιμητική  τους. 

Αυτά ήταν φίλες μου! Σας αφήνω να ψάξετε πρώτα στις ντουλάπες σας και έπειτα να
 σκεφτείτε τι από όλα αυτά μπορεί να ταιριάξει στο προσωπικό στυλ και τη διάθεση σας .  Και μη ξεχνάτε η μαγεία της   ομορφιάς και βρίσκεται μέσα μας.

Staxtopouta



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...