Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Fashion trends 2012-2013 ΜΕΡΟΣ 3

Fashion trends 2012-2013 μερος 3


Ζώνες και πάλι ζώνες!

Τονισμένη μέση με ζώνες. Οι ζώνες φέτος κάνουν δυναμικά την εμφάνισή τους στον χώρο των αξεσουάρ και θα τις δούμε να παίζουν πολύ. Να σας πω δεν είμαι και πολύ fun. Έχω και εγώ τα θέματα μου μη νομίζεις! 
Όμως δεν είμαι εγώ το θέμα .Το θέμα είναι που φοριέται φέτος η ριμάδα η ζώνη! Ακριβώς στη μέση εκεί που την έβαζαν και οι μανάδες μας δηλαδή. Τονίζονται έτσι οι υπέροχες καμπύλες μας!! Είδαμε το συγκεκριμένο tred σε επιδείξεις των Philosophy Di Alberta Ferretti, Victoria Beckham, Dolce & Gabbana, Chloe, Dior, Rodarte.



Oversize.

 Tα oversize κομμάτια κάνουν φέτος την....
 εμφάνισή τους πολύ έντονα και μας κάνουν να επαναπαυτούμε λίγο με τα κιλά που βάλαμε ενδεχομένως το καλοκαίρι. Είδαμε το συγκεκριμένο tred σε παλτό, τζάκετ, παντελόνια αλλά και φούστες. Τι να πω καλό  είναι να κινητοποιηθώ να χάσω τα παγωτά του καλοκαιριού που μου έχουν κάτσει στην κοιλία και δεν λιώνουν όσο και να χτυπιέμαι! 

Στενά φορέματα εφαρμοστά έως το γόνατο

Στενά φορέματα ως το γόνατο το  look της Victoria Beckham  και η μακρινή της ξαδέλφη Δούκισσα του Cambridge Προσοχή θέλει η φούστα ή το φόρεμα να τελειώνει περίπου 3-5 εκατοστά κάτω από το γόνατο.  Ναι η γραμμή δεν κολακεύει τους πάντες. Πάρτε μια ανάσα και δοκιμάστε το και που ξέρετε;; Άσε που οι νεράιδες με τα ξόρκια υπάρχουν παντού.




Γκρι χρώμα.

Ναι είναι στη μόδα πάλι!
Αν δε συνδυαστεί με κάτι έντονο , κόκκινο, μοβ, πράσινο, κίτρινο, ροζ  μου θυμίζει τη γιαγιά μου. Ναι είναι σικάτο αλλά πειράζει που το βαρέθηκα τόσα χρόνια μες στις στάχτες!


Μωβ.

Το χρώμα μου. Και επιτέλους είναι το απόλυτο χρώμα του φετινού χειμώνα. 
Σας συμβουλεύω να το συνδυάσετε  με το άλλο must χρώμα για φέτος το γκρι !



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...